Pages

Gaya Mutu Keunggulan

Ada org pernah tanya aku, kenapa bentuk dan gaya penulisan aku dalam blog ni macam main2 je, tak serius la. Pd yg berkenaan, terima kasih atas komen tersebut. Penjelasan aku, setakat ni ruangan suaraserak sekadar untuk berkongsi apa yg aku (dan rakan-rakan blogger) rasa nak tulis, dan aku tak nak ada tema yang 1 je macam blog lain seperti Sokernet (sepak bola) atau BeautifulNara (gossip artis) atau Senjakala (spa). Jadi, sebagai pemudah cara, sila rujuk label-label setiap entri semasa melawat blog ini untuk membaca dan menghayati karya blogger suaraserak.

Speak up your mind. Opinion matters.

daimpressive

Nota kaki: Tahukah anda bahawa Rio Ferdinand sangat rajin update Twitter? Kdg2 ESPN akan menyiarkan tweet2 Ferdinand dlm berita. Walhal tak penting pun. Ferdinand kini beraksi utk kelab Inggeris, Man Utd.

2 comments:

  1. suka hati la orang nak tulis mcm2 mana pun, kan?

    ReplyDelete
  2. Wah Wah Wah Yun.. ya.. terima kasih atas kunjungan saudara :)
    Hidup Jawa!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal Widgets