Pages

Kenapa saya sokong Arsenal?


Hai, nama saya Sagna.

Kah... kah... kah...

Sempena Man Siti nak lawan Arsenal malam ni, aku buat beberapa tribute berkaitan Arsenal. Sebab malam ni aku nak sokong Arsenal.

1. Arsenal menurunkan pemain yang rata-ratanya dikategorikan sebagai young player. Untuk anda yang tidak tahu, Arteta, merupakan yang paling young, sebab dia baru join Arsenal dari Everton. Man Utd asyik-asyik bagi Chris Smalling dgn Phil Jones main, tak pun De Gea, bosan gilerrrr...

2. Arsenal main bagus, kata orang putih, beautiful football. Tapi yang score asyik Van Persie je. Kalaulah Arsenal ada ramai lagi penjaring gol, kan lebih bagus. Tgk Man Utd, Carrick pun score, Phil Jones tu kalau Rooney injured boleh jadi penyerang.

3. Ada young and hot prospect wonderkid seperti Afobe dan Aneke. Man Utd cuma ada Pogba sahaja. Fryers, Macheda, Fabio, Rafael... Eh, banyak la pulak.

4. Fans Arsenal semuanya sporting. Fan Man Utd sokong sebab menang je, bila kalah kutuk-kutuk. Fan Arsenal tenang je walaupun Arsenal dah lama tak menang piala.

5. Yang lain-lain aku serahkan pada Siti Payung dan Richard sambung.


Go Gunners.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal Widgets